fotoalbumy różne

Dlaczego warto odświeżyć swoją pokazówkę?

Masz fotoalbum pokazowy, który zabierasz na spotkanie z klientami? Świetnie! Może jednak najwyższy czas na nowy? Znaleźliśmy co najmniej pięć powodów, dla których powinieneś się nad tym zastanowić.

 

 

1. W TWOIM PORTFOLIO TRĄCI MYSZKĄ A TRUPY WYPADAJĄ Z SZAFY...

 

Znasz to uczucie, kiedy patrzysz na swoje stare, wykonane na początku kariery fotografie i od razu widzisz co można było poprawić? Od tego czasu przeszedłeś daleką drogę i teraz robisz zupełnie inne zdjęcia - inaczej je kadrujesz i lepiej nauczyłeś się obróbki graficznej? To normalne, że w efekcie rozwoju zawodowego wyklarowuje się Twój indywidualny styl i dopracowuje warsztat. Jeśli więc w swojej pokazówce zamieściłeś takie właśnie zdjęcia - czas na porządki! Wyrzuć trupy z szafy i stwórz nowy projekt z aktualnymi fotografiami!

 

fotoalbumy różne

 

2. MISZMASZ I SELEKCJA NIENATURALNA...

 

Jakie zdjęcia wybrałeś do swojej starej pokazówki? Czym kierowałeś się dokonując selekcji? Pamiętaj, że fotoalbum pokazowy powinien być Twoją wizytówką. Nasza rada jest więc taka, by znalazły się w nim Twoje najlepsze kadry, te z których jesteś dumny, które zdobyły jakąś nagrodę, lub które najbardziej podobają się Twoim klientom.

 

Nie zanudzaj też swojego odbiorcy pokazując fotografie tylko z jednej sesji! Przecież masz bogatsze doświadczenie! Poświęć czas na przeglądnięcie całego portfolio i uważny wybór tych najlepszych prac. Zastanów się przy tym jednak nad tematyką całego fotoalbumu, bo nie ma nic gorszego niż nieprzemyślany miszmasz!

 

Jeśli głównie fotografujesz śluby i to przyszłym młodym będziesz prezentował album – wybierz fotografie ślubne, plenerowe i kościelne, z wesela oraz zdjęcia narzeczeńskie. Spójrz na to z perspektywy swojego klienta – nawet jeśli podobają mu się robione przez Ciebie słodkie sesje dziecięce, planując własną imprezę weselną na sto osób woli zobaczyć jak mogą wyglądać jego przyszłe fotografie! To podziała bardziej na jego wyobraźnię. A co jeśli masz kilka głównych profili działalności? Może wówczas warto zastanowić się nad prezentacją ich w osobnych pokazówkach, które dobierzesz odpowiednio do oczekiwań danego odbiorcy?

 

 

3. IDEALNIE NIEDOBRANA PARA I STAROŚWIECKA SZATA...

 

Czy robiąc swój stary fotoalbum pokazowy dobrze dobrałeś do jego tematyki okładkę zewnętrzną? A może po otwarciu różowej oprawy ze zdjęciem bobaska, w środku Twój klient znajdzie komercyjne i odważne sesje z modelkami, przeplatane na zmianę z sesją rodzinną i ślubną? W takim wypadku może zrazić go do Ciebie nie tylko wspomniany wcześniej miszmasz, ale przede wszystkim brak spójności i konsekwencji.

 

Pamiętaj też, żeby sprawdzić, czy wybrany przez Ciebie kiedyś model okładki, ekoskóra czy tkanina są nadal dostępne w ofercie Twojego producenta fotoalbumów. Bo co zrobisz jeśli spodoba się ona klientom i będą chcieli dokładnie taką samą?

 

Pozostaje jeszcze kwestia tak zwanego: "bycia na czasie". W branży fotograficznej, tak jak w każdej innej, istnieją pewne trendy. Sprawdź co dzisiaj podoba się Twoim klientom – niekoniecznie zrobiona jakiś czas temu oprawa albumu dziś jest tak samo modna. Zwróć więc uwagę, co aktualnie jest na topie: jakie przeważają wzory, kolory, tkaniny czy formaty... A może w międzyczasie w ofercie Twojego dostawcy albumów pojawiły się nowe, ciekawe linie? Przecież on też obserwuje zmiany na rynku i stara się odpowiadać na jego potrzeby!

 

 

4. KOMU SEZON TEMU SPIESZNO...

 

Nie przegap odpowiedniego momentu na stworzenie dobrej, nowej pokazówki. Najlepiej zrobić to przed sezonem, kiedy masz jeszcze trochę czasu na przeglądnięcie swoich zdjęć, zrobienie projektu. Jest to też okres, w którym odbywać będziesz sporo spotkań – fajnie byłoby pokazać na nich swoją nową, odświeżoną pokazówkę!

 

fotoalbumy czarna gwiazda

 

 

5. RABAT Z CENY - FOTOGRAFOWI LŻEJ...

 

Czujesz się odpowiednio zmotywowany do stworzenia nowego fotoalbumu z Twoim portfolio? Świetnie! Specjalny rabat na pokazówkę z najlepszefoto.pl zachęci Cię jeszcze bardziej! Wiadomo – dzięki lepszej cenie jesteś do przodu!

 

W sprawie oferty specjalnej skontaktuj się z naszym Działem Handlowym.

 

 

 

Komentarze

Dodaj komentarz

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.